Обмін і повернення
Обмін і повернення товару в магазині Дуда здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживача». В асортименті магазину присутня велика кількість товарів, що мають відношення до Додатку №3 вищезгаданого Закону. Зокрема це мундштуки і товари мають мундштуки або контактують зі слизовими оболонками споживача: бонги, трубки, баблери, чіллуми, мундштуки для кальянів, вапорайзери.
Крім того, згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживача", обміну та поверненню підлягають товари:
- Не вживані;
- Зберегли свій товарний вигляд (відсутні плями, сліди нагару і запахи, які залишаються після використання; сліди механічного впливу та ін.);
- Зберегли оригінальну упаковку і повну комплектацію.
Уважно оглядайте товари під час отримання у відділенні Нової Пошти, від кур'єра або іншим способом! У разі виявлення браку, дефектів або невідповідність товару вашим уявленням про нього, тут же відмовляйтеся від отримання.
Обміну та поверненню протягом 14 днів підлягають товари з виявленими протягом цього терміну дефектами, якщо ці дефекти (або брак) виключно виробничого походження. Подібні випадки розглядаються індивідуально.
Важливо!
Якщо доставлений товар не підходить клієнту з незалежних від магазину або виробника причин, наприклад: «я передумав, я погано розглянув картинку на сайті, я забув попередити, що товар вже не потрібен, мені здалося, що він (вона, воно) іншого кольору (розміру), якийсь запах у нього дивний, не видали зарплату, я просто хотів подивитися, у мене алергія на скло (алюміній, пластик, дерево)», в цьому випадку вартість доставки необхідно оплатити!
Обмін або повернення товару здійснюється за попередньою домовленістю з менеджером магазину. Повернення здійснюється за допомогою служби доставки Нова Пошта за рахунок покупця. Грошові кошти повертаються протягом 5-7 робочих днів на банківську карту покупця.
У разі незрозумілого відмови від отримання товару або відмови з незадовільної причини, ви ризикуєте потрапити в «чорний список» магазину, що тягне за собою оплату попередньої доставки в разі наступного замовлення або повного ігнорування Ваших замовлень без пояснення причин.
Гарантія
Наш магазин надає гарантію на вапорайзери, згідно гарантійним зобов'язанням виробника, зазначеним в інструкції до товару. На деякі товари, час гарантійного обслуговування може, як збільшуватися, так і зменшуватися, в залежності від типу продукту, марки і виробника. Якщо на товар є нестандартний термін гарантійного обслуговування, про це буде додатково зазначено в його описі.
Наш магазин — єдиний магазин в Україні, який здійснює гарантійне та післягарантійне обслуговування та ремонт вапорайзерів будь-якої складності!
Гарантія не поширюється на:
- Частини, що б'ються і товари зі скла (колби, шліфи, перколятори, трубочки, чаші і т. п.);
- Товари з пошкодженнями, викликаними неправильним використанням, доглядом або самостійним ремонтом;
- Товари, зіпсовані в результаті використання нестандартних частин або витратних матеріалів;
- Товари, пошкоджені з вини користувача в силу інших причин;
- Елементи живлення надані разом з товарами.
Умови безкоштовного гарантійного обслуговування
Якщо виникла неприємна ситуація з нашим товаром, порядок дій наступний:
- Зв'язатися з менеджером магазину і обумовити проблему для встановлення, чи є це гарантійним випадком.
- Якщо випадок гарантійний, то необхідно обумовити з менеджером магазину умови відправки товару для огляду та діагностики.
- Процедура експертизи та ремонту фахівцями магазину займає приблизно один місяць.
- Якщо усунути причину поломки не вдається силами фахівців магазину, товар направляється для подальшого ремонту виробнику або підлягає обміну.
Не знайшли відповідь на питання?
Зв'яжіться з нами
+38(050)-465-26-66
+38(063)-752-73-00
Електронна пошта:
[email protected]